Niiskutin Blogi
torstai 15. lokakuuta 2009
tallinna 10/09
Aamu alkoi kasilta aamupalalla... tää eka oli mun annos, eli englantilainen aamiainen.
torstai 8. lokakuuta 2009
yöpesut
Kuinka monella käy mielessä lähtee autopesuun tuohon aikaan...
keskiviikko 30. syyskuuta 2009
kärmes
Se tykkäs uusista tavaroista...
uusi terra
Tutkimassa
lauantai 12. syyskuuta 2009
pyhät tepot
Hyvää kiljupunkkia!
navetta
<3
club25
Täällä on bileet jo käynnissä!
maanantai 7. syyskuuta 2009
matokuva
Piilossa paperin alla...
sunnuntai 6. syyskuuta 2009
vauva
Ekat kuvat
torstai 3. syyskuuta 2009
puolenpäivän pelit
Kentällä
Uudemmat tekstit
Vanhemmat tekstit
Etusivu
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)