Niiskutin Blogi
torstai 26. maaliskuuta 2009
opiskelijaelämää
Taitajat areenalla
keskiviikko 25. maaliskuuta 2009
tarjolla tänään
Olkaa hyvä!
perjantai 13. maaliskuuta 2009
joulukalenterit
Naapurilla on jouluvalot vielä, itselläni kalenterit
teheranin lätty
Ristinummen "pizzasodan" tulos.. Kana-Kinkkupizza 2,50e ja maittavaa on!
asennettu
Tuunasin fordin
torstai 12. maaliskuuta 2009
taitajanopat
Koulu sponssas nopat mun amisbiiliin
torstai 15. tammikuuta 2009
palaa talo
Asemakatu 43 Vaasa
VL: suklaamuffeja
Nam!
perjantai 2. tammikuuta 2009
testi
opettelen
että miten tänne saa puhelimesta kuvii/matskuu...
Uudemmat tekstit
Etusivu
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)