keskiviikko 19. toukokuuta 2010

le grill

Miksiköhän ne laittoi mukaan pussillisen ruuveja, kun en tarvinnut yhtäkään?

perjantai 14. toukokuuta 2010

tiistai 11. toukokuuta 2010

kulttuurit sekoittuvat

Perinteinen lihakeitto on vaihtunut kebab-keittoon!

tiistai 23. helmikuuta 2010

keskiviikko 3. helmikuuta 2010

eväät levällään...

Näin lähti matka käyntiin!

keskiviikko 2. joulukuuta 2009

joulupukki

On tänä vuonna ajoissa... Vielä muutama vapaa aika löytyy

perjantai 30. lokakuuta 2009

valoletkua

On taas letkukausi alkanut...

maanantai 19. lokakuuta 2009

tuliaisia

Joo, tällänen piti ostaa ku oli niin hieno...

torstai 15. lokakuuta 2009

tallinna 10/09

Tuli vielä tilaisuus popsia jotain ennen lähtöä... Isäntä oli taas ahne ja söi omansa.. Leivokset oli 10eek,toi juustokierre 8eek ja limu 20eek alle 4e siis...

tallinna 10/09

Tämä tässä on söörikud... suomeksi donitsi karamellikastikkeella ja tomusokerilla..